وزارت خارجه پاکستان خط لوله گاز ایران را اولویت خود عنوان کرد هلاکت چهار نظامی صهیونیست در رفح با چه مدارکی می توان در انتخابات شرکت کرد؟ حمله موشکی از لبنان به الجلیل در شمال اراضی اشغالی سخنگوی شورای نگهبان: انتخابات تا ساعت ۱۸ ادامه دارد + فیلم تاکید رئیس ستاد انتخابات کشور بر مزایای برگزاری انتخابات الکترونیکی قالیباف رای خود را در صندوق الکترونیکی انتخابات ثبت کرد حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه نظامی اسرائیل در ایلات فرماندار مشهد: مشکل خاصی در شعب اخذ رای نداریم+ فیلم وزیر کشور: ۶۰ درصد صندوق‌ها در مرحله دوم انتخابات الکترونیکی است رئیسی با اعضای دفتر رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد تازه‌ترین آمار برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد توصیه ستاد انتخابات کشور به اعضای شعب اخذ رای استاندار خراسان رضوی: مردم مشهد و کلات در دور دوم انتخابات کار را تمام کنند+ فیلم رهبر معظم انقلاب: انتخابات نشانه‌ی اراده و تصمیم‌گیری مردم است | اهمیت مرحله‌ی دوم انتخابات کمتر از مرحله‌ی اول نیست + فیلم مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد آغاز شد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) نشست استاندار خراسان رضوی با دختران نخبه استان روز «شنبه» به‌عنوان روز تعطیل، جایگزین «پنجشنبه» شد وزیر خارجه بر تسریع اجرای توافقات روسای جمهور ایران و تاجیکستان تاکید کرد سخنگوی شورای نگهبان از برگزاری انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه به صورت تمام الکترونیک خبرداد
سرخط خبرها

صحبت‌های جنجالی مصطفی میرسلیم درباره اعدام معترضان| عوامل ناآرامی‌ها ۵ روز بعد از دستگیری اعدام شوند!

  • کد خبر: ۱۴۰۰۰۷
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
  • ۱
صحبت‌های جنجالی مصطفی میرسلیم درباره اعدام معترضان| عوامل ناآرامی‌ها ۵ روز بعد از دستگیری اعدام شوند!
نماینده تهران در مجلس می‌گوید: بنده قاطعانه از عملکرد قوه قضائیه در خصوص اتفاقات اخیر حمایت می‌کنم؛ فکر نمی‌کنم اعدام‌ها زودهنگام بوده بلکه به موقع و درست بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مصطفی میرسلیم، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در واکنش به سخنان اخیر آیت‌الله رئیسی مبنی بر اینکه حتی یک بیکار هم در پاکدشت و رباط کریم وجود ندارد، گفت: در برخی از مناطق به اندازه‌ای کار و اشتغال وجود دارد که صاحبان مشاغل برای پیش بردن کار به دنبال کارگر هستند البته این شرایط در همه جای کشور یکسان نیست.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی افزود: در تهران کار فراوان است تا جایی که در برخی مناطق آنقدر کار و اشتغال خوب است که نیاز داریم از سایر نقاط افراد علاقمند به کار بیایند. تصور برخی از اشتغال این است که کارمند دولت شوند این اشتغال مطلوب و مولد نیست.

میرسلیم در پاسخ به اظهارات برخی مبنی بر فاصله کوتاه دستگیری تا اعدام عاملان ناآرامی‌ها تصریح کرد: خیر به این صورت نیست. به نظر بنده فاصله بین دستگیری عوامل ناآرامی‌ها تا اعدام آن‌ها بسیار زیاد است و باید در فاصله ۵ یا ۱۰ روز بعد از دستگیری اعدام شوند منتها قوه قضائیه روال خودش را دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: در حقیقت آیین دادرسی بسیار محکم است و قوه قضائیه می‌خواهد براساس آیین دادرسی کار خود را انجام بدهد، اما با شرایطی که پیش آمد و ظلمی که به مردم شد بنابراین قوه قضائیه باید با توجه به این شرایط بررسی‌های خود را انجام بدهد.

میرسلیم در پایان یادآور شد: بنده قاطعانه از عملکرد قوه قضائیه در خصوص اتفاقات اخیر حمایت می‌کنم؛ فکر نمی‌کنم اعدام‌ها زودهنگام بوده بلکه به موقع و درست بوده است.

منبع: خبرآنلاین
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
0
0
اونوقت چرا امسال بابک زنجانی بعد سالها حکم شون اجرا نمیشه. چرا امسال خاوری محکوم نمی شوند ؟؟؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->